گفت موهای من لخته.جون می ده واسه ی بلند شدن.نمی دونی بلند کنم چه جیگری می شم.بلند صاف قهوه ای.گفتم مرده شورتو ببرن.زشته این کارا.می خوای با موهای بلند دلبری کنی؟ خجالت نمی کشی؟

گفت حالا اینا رو ول کن.درسمون تموم شد موهای من که کوتاهه دلبری ام که نکنم چطور زندگی بگذرونیم.

گفتم می ریم نوازنده دوره گرد می شیم.نوبتی من می زنم تو می رقصی تو می زنی و من ...

گفت اگه گرفتنمون انداختنمون زندان چی؟

خب فرار می کنیم از اینجا.

فکر بدی ام نیستا! می ریم اسپانیا ماتادور می شیم.کلاه ماتادوری می ذاریم.

خب اگر گاو زد به گردنت قطع نخاع کردت چی؟

عیبی نداره من کاسه پول رو برمی دارم تو ساز بزن.

اگر خرج درمانت در نیمد چی؟

نمی دونم همون جا ولم کن.بذار موهام بلند شه.موهام لخته جون می ده واسه بلند شدن.دلبری می کنم شاید یکی دلش به حالم سوخت.

گفتم مرده شورتو ببرن تو چرک و کثافت که حال آدما از موی بلندت به هم می خوره.

گفت تو که ول کردی رفتی دیگه به بقیه ش چکار داری.

گفتم بدو کلاس دیر شد.حالا درسمون تموم شد با مدرک حقوقمون چکار کنیم؟

گفت می ریم نوازنده دورگرد می شیم.

#رد